Malibu Asshole Resident In Luxury Car Attempts To Run Me Over

…..But my powerfull spirit stopped. THE SHIT outta his ass….

 

[purchase_link id=”37278″ text=”Download” style=”button” color=”blue”]

I think he got something to do with those folks involved in Mitrice Richardson’s rape and murder (who are apparently holding another lady captive) here:

Third Eye Shows Me Red Haired Dude Involved In Mitrice Richardson’s Death Holding Woman Hostage In Basement In An Old Mansion In Malibu

I walked across the meridian cause I overheard these lil NIGGERS (one of whom looked like 40’s caricatures of black people like you would see in racist cartoons) and a, I dunno what you call it, a DeBarge-wetbuck looking mofo, talking about “breaking my windows”:

 

[purchase_link id=”37280″ text=”Download” style=”button” color=”blue”]

Remember, ya’ll asses will get ‘woked for pulling that shit

TOPLESS IN LA EXCLUSIVE: I Killed A Man’s Ma Cause He Refused To Give Me A Jump

The Museum of Da ‘Woke

Malibu knows I don’t play. Remember them fires last year….

 

Yeah, that part ???

Ya’ll may not want me but you gonna have to deal with me unless you want that ‘woke ???

If you have any comments, anything personal you wanna share, send me an email here: [email protected] Also, feel free to donate here: paypal.me/RWilliams387 you like the content.

Leave a Reply