Pumping Iron And Pimping Non Blaq Niqqas

Pumping Iron And Pimping Non Blaq Niqqas

UPDATE: All today mofos been trying to test me but FLEE when they see me lol πŸ€£πŸ˜‚ Β  My aura so strong πŸ’ͺ🏾 I made a wetbuck cry awwwww πŸ˜‚πŸ€£ Β  LOL πŸ˜‚πŸ€£ I had to make an exception cause he was just to creepy….. Β  I don’t like feeling like prey. I felt like a deer caught in headlights – prey – when he did that! See, when I was a kid – one of my favorite (and my dad’s) tv shows was “America’s Most Wanted” in which awful criminals were featured! Looka this wetback lol….. That said, as

Read more
Demon Seed of Quetzalcoatl Calls Cops Cause I Won’t Say Hi

Demon Seed of Quetzalcoatl Calls Cops Cause I Won’t Say Hi

He was about to say hi to a drop kick…… Β  – Even the fucking cop knew that demon seed wetbuck was el loco (for el pollo) ole fat azz chomo looking child molesting ass beaner bag built fat bitch! Ole ugly ass, looking like that big ugly fucking rock monster from Neverending Story: And that fucking troll from trolls that 1986 film ole ugly ass motherfucker…… That really pisses me off cause that demon seed was really thinking IT got demon seed privilege due to IT’S illegal azz living in the state of California, which is full of demon

Read more
If You Are NOT Black, Stay Off My Social Media

If You Are NOT Black, Stay Off My Social Media

ESP. if you are a wetback and this goes for crakkkas, too! I can read from a mile away…. I saw this bitch coming with her low key white supremacist headlights in the distance….. This is a bitch who sees black people as pets – meaning IT has a tendency to fetishize us, sexually, and is the type to act like this white bitch here in The Color Purple by getting indignant when black folks won’t allow her into even our personal spaces….. ….Scene reminds me of what was done to that poor sister at the Capitol when she defended

Read more
Calling Out Nasty Ugly Old Ass White Men Creature Features Trying To Leer At Young Black Women

Calling Out Nasty Ugly Old Ass White Men Creature Features Trying To Leer At Young Black Women

On a side note, before I begin….. I found Tom Berenger’s Messy-can cousin….. You know your country FAWKED-UP anytime you gotta take orders from another country to arrest your so-called “defense minister”: Looka how they had him, uniform all loose fitting – soooo unprofessional….. LOL looka what this article here is next to: ….How that “defend the police” shit going on, dumbasses….. ….That niqqa tallllll……. Ya’ll looka his son: you got this dude, looking like Sgt Barnes (probably cause of all the times the cartels kidnapped him) and his son a fabreige egg: – You can see that military dude

Read more

Inside The Low Vibratory Simple Mind of The Wetback

Today I just made the decision to cut ALL toxic ties with all those who are used to create very unbearable synchronicities designed to keep me under archon control. I no longer do sex work. I been cut off the two dudes yesterday who I mentioned facetiously would see me respectively for $250 and $100. Now with that said, as I said again, wetbacks as I have taught – constantly – act as organic portals for very demonic entities and that is due to their bloodline! Why Mexicans and Latinos Are The Children of The Reptilians Why I Say That

Read more
Invading A Country Illegally Is NOT A Civil Right

Invading A Country Illegally Is NOT A Civil Right

As a black person I do not owe you my fucking voice! – Trying to use OUR black energy to push your reconquista la raza INVADING MY COUNTRY πŸ¦…πŸ‡ΊπŸ‡² agenda. Fuck outta here. I’ll deport you wetbacks straight back to hell with ‘woke πŸ’ͺπŸΎπŸ¦…πŸ‡ΊπŸ‡² before that happens….. That’s why I keep these wetbacks at a hostile distance and under the foot of my ‘woke http://toplessinla.org/2020/09/09/drag-me-to-hell-is-real-and-these-wetbacks-are-about-to-find-out/ – You ain’t come your nasty wetback ass on a black womban’s social media and think your nasty ass gonna lurch and leech (energy) off MY FUCKING PAGE! STAY YOUR WETBACK ASS OFF AND IN

Read more
People Are Straight Fucking Animals And Can’t Let A Homeless Woman Have Peace

People Are Straight Fucking Animals And Can’t Let A Homeless Woman Have Peace

I hate bullies with a passion and I won’t let this shit slide…. I remember how the car looks too. Leave me the fuck alone! And this just HAD TO HAPPEN right after I removed some looong attached shit I got from my satanic period back in 2014: Β  I’m not letting you pull me back to a dark place. Imma let shit handle ya or let me catch ya πŸ€œπŸ½πŸ‘ŠπŸ½πŸͺ¨ I rem. how that car looks. Leave people THE FUCK alone! Looka this I saw after…… Straight demon seed quetzalcoatl shit which is why I put spells to KEEP

Read more
How To Protect Your Energy From The Wetback

How To Protect Your Energy From The Wetback

Alright, watch this video that I did here the other day….. Β  That said, let me emphasize – tho. I was topless – the wetbawk GOT THE FUCK OUT cause I consciously did something with my energy where he could not access it. The moment he could not feed he fled! It reminded me of what these two folks spoke of when talking on battling organic portals…. Sans the anti-meat speech, everything they say is on point πŸ‘ŒπŸ» With that being said, the other night around new years I had the opportunity to talk with a cholo. Everything I been

Read more
Black Men Are The ONLY Real Race of Men Case Other Fake Races of Men

Black Men Are The ONLY Real Race of Men Cause Other Fake Races of Men Have To Beat Women To Make Themselves Feel Stronger

Wetback Male Tries To Put Hands on Black Female Just Now I Got Into A Fight With A White Dude Who Is In The Entertainment Industry I can go on….. Β  That said if you aren’t black and you a dude who comes up to me Imma stab you in self defense or worse….. That’s why I keep the energy around here black and esp. keep the wetbacks OUT! How dare these other mofos wanna partake in the black womban sexually but yet see us as dudes….. If you ain’t a black man if you wanna come to me, stay

Read more
How To Use Your Third Eye To Spiritually Induce An Abortion

How To Use Your Third Eye To Spiritually Induce An Abortion

!!!!Update!!!! Β  ….I was pregnant…. I knew something was wrong when my pussy stank…. When I was getting fatter, I couldn’t shit cause my womb was filling out (even tho. I had to go!)! I had a dream (better yet nightmare) in which I was in a church and I saw a priest who was the priest for my old middle school there with another man telling me to save the “child” aka PARASITE that was growing in me. But the old hag aka baba yaga wasn’t having it! Though she couldn’t take it out</strong> I awoke and used the

Read more