The place where I talk about fags, lezzies (like me ๐Ÿ™‹๐Ÿผโ€โ™€๏ธ – just kidding) and trannies โœŠ๐Ÿป๐Ÿณ๏ธโ€๐ŸŒˆ๐Ÿณ๏ธโ€โšง๏ธ

Why I Am Happy Not To Be A Lesbian (NO HOMOPHOBIC SHIT)

Why I Am Happy Not To Be A Lesbian (NO HOMOPHOBIC SHIT)

We honest would make a cute gay couple….. – Please don’t fuck with her. I dunno man I honest look a lil gay (strong gay energy โœŠ๐Ÿป๐Ÿณ๏ธโ€๐ŸŒˆ) here. I don’t see a similar romantic energy when I am paired with a man. I was honest thinking about doing something with her too…. Before anybody – esp. thirsty ass dudes (get the fuck outta here) – come on here to think I am on the side of the lgbtq you got me – esp. with my being a transracial womban and a feminist – fucked up! I am just making LEGIT

Read more
It Is Better To Stand On Your Own Then To Have Backstabbers As Friends

It Is Better To Stand On Your Own Then To Have Backstabbers As Friends

When I was crying out to him over something that just happened, peep his response….. Deadpan, dismissive, fucking sociopath faggot! This is what tries to FORCE itself on me as a “friend” Watch mofos…… They let you know thru their words what they all about….. Read between that last sentence. He letting me know how he TRULY feels about me. Looka the change, the obsessiveness with my energy and how violent he gets when I cut him off. I can’t get over how deadpan his voice is: HE WAS THE IVANOV CHARACTER SENDING ME THIS CRAZY SHIT HERE…… Trying to

Read more
Is Transracial Just As Legit As Transgender

Is Transracial Just As Legit As Transgender

I was searching for a pic of a transwoman when I came across this article….. https://www.ebar.com/news/latest_news//302364 And this pic here….. Look at the pic to your right…. it’s starting….. ๐Ÿ–ค๐Ÿค That said, just listen: ย  I notice that as gays rejected the transgenders as they went mainstream, so too are the transgenders doing to the next up and coming rejected and misunderstood – like they themselves still are – group in an effort to maintain the meager acceptance they are now getting from the lamestream (still gotta looong way to go tho. ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿณ๏ธโ€โšง๏ธ)…… I make some DAMN good points but

Read more

This Is Why I Avoid Self Destructive Faggots

Imma jump on the energy of envy that I have been getting from people all my life, that has pretty much defined my relations with people and why I can not make friends…. My shit works. This miserable mofo wants me to stay on fucking youtube so I can get flagged all the time, be miserable, and feed off that loosh (I saw what the fuck around you, FAGGOT ๐Ÿ‰)! I’ve seen some pretty interesting things about this faggot in the astral…. This is why I stay to myself! In the 3D, he has a tendency to ADDICTIVELY watch bestgore.com

Read more

LOL I Sicc’d The Malibu Nut Gangstalking Committee On The Dial A Ride Serial Killers

LOL these pee-pole are fucking nuts and weird out here I swear ๐Ÿคš๐Ÿป ย  I had them dumbasses driving around, looking into, canvassing they shit! Fucking organic portals (I have no respect for and can influence with ‘woke ๐Ÿง™๐Ÿปโ€โ™€๏ธ)! I even canvassed they shit yesterday cause I wanted to see if there were any dead bodies in there. ย  This shit like the ‘burbs! I had a crush on the fat dude to the far left in it on the cover back in the day! Anyways, them mofos – on a serious note – something is up with em! I

Read more

The Killing of Dijon Mustard Kizzee and Why Niggaz Need To Stop Running From The Police

STOP RUNNING FROM THE FUCKING POLICE! – That’s a big ass nigga. I’d shoot him too! Most of all don’t fucking hit em! YOU KNOW WHAT PISSES ME THE FUCK OFF! IN ALLLL these circumstances it wasn’t good people or respectable people who got shot but almost always pos thugs who needed to be taken out of this world. Michael Brown for instance beat up an old black man and robbed a store: George Floyd in my opinion needs to be given a medal ๐Ÿฅ‡ ๐Ÿ‘‰๐Ÿฝโ˜„๐Ÿ‡ฒ๐Ÿ‡ฝ for whipping a pregnant wetback and robbing her ass….. Sรญ! BTW ain’t George Floyd

Read more

Megan Thee Stallion A Fucking Man And HIS Voice And Nuts ARE Proof

…..Cause he is a guy! Even Google telling us. Google “Joshua Pete”: Man I got drunk ass fawk yesterday and went fucking around (and cursing people out) in Malibu: ย  Why some asshole post “ACAB” on that poor lil farmhouse….. Fucking assholes….. Imma have to do an egg cleanse….. That said, Megan Thee Stallion a fucking man….. LISTEN HARD TO *HIS* PART HERE ย  ย  Here the original vid – I was drunk when I listened to diss and that is the ONLY way I’d listen to this shit: – My spiritual abilities get heightened when I drink so I

Read more

Addressing Wannabe WOE-man Jamal Wright For Calling Me Crazy

….Says the BITCH who wants to be a NIGGA! Confused (mentally ill) ass mofo! BITCH…. or is it nigga? Here this BITCH’S youtube channel (Imma get more dox on HER so somebody may do a “Boys Don’t Cry” ‘woke on her and remind her of who she truly is!): https://www.youtube.com/channel/UCjqCOo-d09za-5vjhyCAh1Q BITCH, you are a GIRL…. IT is still sending messages…. Talking about SHE wanna fight…. BITCH, I WILL GET A MAN to beat (and rape) your ass since you wanna be one so bad, WEIRDO! HOW TF you gonna call someone crazy…. And yet your whole life, your whole way

Read more