Are These SPICK BITCHES In This Furniture Truck KIDNAPPERS

I NOTICED THAT MY VID ON YOUTUBE EXPOSING THIS GOT TAKEN DOWN:

OKAY, BITCH! Means I’m doing something right! I even heard a jewish dude I’m sensing say early this morning, “What are we gonna do about this nigra”? NOTHING BITCH! I’ll Holocau$t your ass before you do anything about me!

I KEEP SEEING THESE TWO WETBACK SPIC AND SPAN HOLY FREE HOLY TRUMP BUILD THE WALL BITCHES driving down PCH only to make a roundabout AT THE MERIDIAN RIGHT BY ME! They’ve done this shit two or three times:

– I mean WHO THE FUCK CARRYING FURNITURE AT 2, 3AM IN THE MORNING!

THEY DO THIS WHEN THEY THINK I AM ASLEEP!!! THINK ABOUT IT???

This time tho – as you can see above – these creepy ass wetbacks (that’s what they look like) stood there (I wish I woulda got out and confronted they asses with my 25lbs or better yet I need to invest in a gun) and stared at me as you can see above! Here is the video (bitches drove when I filmed they ass):

Imma get they ass again…

Anyways, I SENSE a Hollyweird SELL-ebrity (Jack Nicholson just came to mind AND this was just like de ja vu meaning IT’S TRUE!) sent they asses for me to KIDNAP ME and use me in a ritual!

Bitch, you can’t fuck with me:

BITCH, I’M PROTECTED (YOU PEOPLE ARE SOOO STUPID IN HOW YOU UNDERESTIMATE MOFOS)! HOW YOU GONNA COME FOR ME WHEN THE SAME SHYTE YOU PREY (PRAY) TO FOR FAME PROTECTS ME!!!

http://toplessinla.org/2018/05/03/i-got-some-powerful-gods-around-me/

That’s like when the cops pulled over this black ATTORNEY GENERAL WHO THEY WORK FOR:

I’M THE MOFO YOU BEEN WAITING FOR, PREYING FOR!!!

http://toplessinla.org/2018/02/08/and-yet-another-vision-to-be-recruited-into-being-the-antichrist-and-sports/

http://toplessinla.org/2017/11/16/the-illuminati-still-trying-to-recruit-me-for-their-perverted-agenda/

http://toplessinla.org/2017/10/23/another-dream-to-become-the-antichrist/

http://toplessinla.org/2017/06/22/the-illuminati-trying-to-recruit-me-to-be-the-antichrist/

http://toplessinla.org/2017/07/01/satan-trying-to-recruit-me-to-be-the-antichrist-you-all/

http://toplessinla.org/2018/02/11/the-reptilians-want-to-turn-me-into-a-sacrifice-cause-i-wont-be-their-antichrist/

YOU CAN’T HURT ME, BITCH!!

And before you say, “Oh the bitch homeless, delusional and crazy” let me remind you ADOLF HITLER WAS HOMELESS BEFORE HE CAME TO POWER!

http://www.historyplace.com/worldwar2/riseofhitler/homeless.htm

– I just wanna cry every time I read that title: I once had a vision of the Spirit of Hitler coming into me a while back while I was walking through Berchtesgarden – Hitler’s garden!

I think this shit happened right around the time BEFORE (look up Operation Stargate = THEY CAN SEE WHAT YOU WILL DO BEFORE YOU DO IT!) I released the Mitrice Richardson article here:

http://toplessinla.org/2018/05/24/psychic-donna-martinez-sheds-new-light-on-what-really-happened-to-mitrice-richardson/

You can’t fuck with me!

That said, I see ole mixed breed half assed half bred Sergeant Patin of the LOST (GET IT, LOST) Hills Sheriff’s station – who I met years ago back in 2012 – when I first started my spiritual journey INTERESTINGLY (See how all this shit correlate and how I keep interestingly running into certain people) been staking out, looking around not too far from where I park and sleep after writing that Mitrice Richardson article. What comes to mind is that some ole half bald headed jewish bitch (if I’m supposed to become the Antichrist at some point – THIS BITCH gonna get a private Holocaust!) in Malibu government don’t like my ass and REALLY WANTS ME OUT and has been pushing for this. Here some cards that came up:

That said, like the Jewish dude who I WON money out of – on my own – in an eviction settlement who sicked hellhounds on me – him and the lady lawyer – in the astral (my grandmother came to protect), same with you, boo! You ain’t gonna win!

YOU WILL GET DESTROYED and don’t get SHOCKED IF SOME HORRIBLE CHITT COMES YOUR WAY AS IT ALWAYS DO TO ANYONE WHO GOES AGAINST ME!

Advertisements
If you have any comments, anything personal you wanna share, send me an email here: [email protected] Also, feel free to donate here: paypal.me/RWilliams387 you like the content.

Leave a Reply