The Gamestop Stock Buy UP Shock Is A Psyop

The Gamestop Stock Buy UP Shock Is A Psyop

That caption on the bottom right pisses me off 🤦🏻‍♀️ Damn I rhymned lol…… This shit is designed to make the market crash since, the whole objective is to cause of this gamestop stock buyup psyop is to destroy the said hedge funds which the newspapers are saying can lead to a crash…… All this dumb shit – I mean you all are just enriching the system by fueling a big corp that is apart of that system using “stimmy funds” given by the same government that this whole bull is meant to undermine which will do nothing to stop

Read more
Mexicans and South Americans Resonate With The Satanic Energy

Mexicans and South Americans Resonate With The Satanic Energy

Imma start prefacing this on ALL articles pertaining to wetbacks….. If you see an illegal immigrant (wetback) please report them to I.C.E. at 1-866-347-2423 and get their asses out OUR country ✊🏽🇲🇼🦅🇺🇲 Listen! It all makes sense….   Read these for primers….. I Am REALLY FUCKING CONVINCED That Wetbucks and South and Central Americans Are Some Evil Demonic Reptilian Spawns Why I Say That Mexicans Are The Children of The Devil aka Reptilians Why Mexicans and Latinos Are The Children of The Reptilians This right here confirms it….. I’ve Seen The Oversoul For The Wetbuck And It IS The Devil

Read more
Not Even Native Americans Wanna Have Anything To Do With Wetbacks

Not Even Native Americans Wanna Have Anything To Do With Wetbacks

LOL! Everybody hates them things I conjecture. Good! 👍🏻 The conversations here are HI-Larious 🤣😂 This came right om the heels of after a wetback said I can’t do ayahuasca cause I don’t like wetbacks, trying to say it is an “indian” and them thingz are indian….. LOL! Where do I start with regards to tearing that lie apart….. There is a Youtube channel that I stumbled upon, that I am subscribed to called Kurimeo Ahau who BREAKS THIS SHIT that blacks ARE the true indigenious: https://youtube.com/c/KurimeoAhau Look! This what I am referring to everytime the wetbacks wanna claim that

Read more
Found A New Addiction 🖼🎨

Found A New Addiction 🖼🎨

👸🏽🖼🎨 The pics in the vid don’t do em justice…..   Check out my gallery here: – They gonna keep growing cause my creative juices keep flowing….. 🏞🎨🖼 *Click the lil circle thing in the gallery as I am gonna keep creating so keep refreshing it to see new works 👍🏻

Read more