The REAL Reason Why Other Races Hate Blacks But Want To Be Around Us

This chart, which you can see here: https://depts.washington.edu/bonebio/bonAbout/race.html Basically explains that the reason why all other races wanna be around us while treating us like shit is cause we have more testosterone – both black men and women – hence the hypersexual stereotyles, the desire to invade our spaces which is bourne out of fear of our physical – and other strenghts and thus the desire out of a major inferiority complex to “tame” so they won’t be as intimidated: This whole “taming of the uncivilzed black animal” trope can be seen in other films where blacks are brought in,

Read more

I Have Completely Healed

RIGHT BEFORE I WAS GONNA PUBLISH THIS ARTICLE LOOKA THIS BITCH HERE   These nasty ass sacral chakra stealing sexual energy vampires…. I break the shit down in the blog! I’m 37…. pushing 40! Anyways, looka the pic above. I look young, huh!? Finally! I can’t believe this day has come. It took a long time, 19 years to be exact, but I have healed. The healing process ain’t fucking easy either. I can’t tell you all the disruptions I faced like, take a look at this wetback motherfucker here named Raymond: – Don’t he look like Charles Manson? Alright,

Read more

Spiritree Gets ‘Woked By A Red Dragon After Trying To Put A Curse On Me Last Night

****UPDATE: LOL she took it down**** I heard her ole black nigga mayate say, “A ha”. I talk more indepth my experience here: That said, here the screenshots from her channel low key mentioning it: – Funny how her eyes appear here…. You can SEE 👁 she look tired and worn out from the psychic attacks after trying to fuck with me. That said, I know – whether I like it or not – there is STILL a fucking red dragon around me 🐉 from my satanic days. That said, in typical kitchen witch fashion…. she makes about something else

Read more

I Encourage Folks To Run Over And Kill The Malibu Bicyclists And I GUARANTEE Malibu Will Have Another Forest Fire

ESP. these mofos right here…. ….I want them dead 💀⚰ including that faggot in the red and I explain why here: Wetback Wannabe White Bicyclists In Malibu Tell Black Woman To Go Back To Africa I put protection on the black ones tho. cause they don’t fuck with me. Get those crakkkas and wetback spic and cspans (Asians don’t fuck with me either so they coo)! That said, Malibu WILL guaranteed get another forest fire 🔥🔥🔥🌲🌲🌲 Fucking with me and thinking you can get away with shit (I hear the innuendos). I want you ALL to suffer and I’ll piss

Read more

Wetback Wannabe White Bicyclists In Malibu Tell Black Woman To Go Back To Africa

I wish somebody would run all they asses over…. I remember when I got raped one of em sung, “Sharing is caring.” Run over they asses 🏃🏻‍♂️🏃🏼‍♂️🏃🏽‍♂️🏃🏻‍♀️🏃🏼‍♀️🚗 Next time I’m gonna run over they ass they say some shit like that again….   They ain’t gonna do another fucking thing after this I guarantee that 👍🏻 Fucking wetbacks 👉🏻🧱🇲🇽 Anyways, kuddos to the brother for showing out cause them wetbacks LOVE to put they hands on black women as they tried to pull here: Wetback Male Tries To Put Hands on Black Female Just Now And here: Wetbucks Treat White

Read more

DO NOT Get Spiritual Services From Jamila Briscoe aka High Priestess Jamila

She ain’t a high priestess of shit! Before I get on her tho., I peep this wetback here: ….tried to sub to my channel. STAY YOUR WETBACK ASS OFF MY FUCKING SOCIAL MEDIA AND STICK WITH YOUR OWN KIND AND IN YOUR OWN LANE! That said…. this bitch is nuts! You can see here I did not email her shit…. I also did not respond to her (she looks for attention). Jamila Briscoe is a sociopathic attention seeker who enjoys starting shit cause she feeds off the energy like the energy vampire she is. She has also abandoned her children

Read more

Mexican Latina Tries To Use Black Ancestral Spirits To Attack A Black Woman

WOW, THIS BITCH IS A RACIST WHO USES BLACK PEOPLE SPIRITUALITY while saying we aren’t powerful cause we are “lost” (while trying to take our energies aka ancestors and powers)….. SEE how these other non black races do us: Here my response…. LOL! White Bitch Gets Christopher Cased After Trying To Summon Papa Legba To Kill Black Lover I don’t think this gonna end well for her like that white girl who ended up dying as a result of trying to do the same – by summoning a black ancestral spirit to hurt her black ex lover as shown above.

Read more

A Case Study In Demonic Possession And Entity Attachments: Latonya Jones and Jamila Chontai Briscoe aka High Priestess Jamila

I can’t get over how all this shit here was actually said by a woman…. It was the Persian part that did it in for me….. Turns out it wasn’t fruitbat as I said here (however – as confirmed via my third eye, tho I was already having issues with the battery – she was behind the loss I faced Saturday [since I saw HER face via my third eye] by excerbating it – and the only way it started working was by me drinking letting me know strong evil spirits were also at ‘woke): Fruitbat Sends Emails EXPOSING That

Read more

Wetback Pablo Martinez WANTS TO GET ‘WOKED

Why people do diss to themselves given my track record…. TOPLESS IN LA EXCLUSIVE: I Killed A Man’s Ma Cause He Refused To Give Me A Jump The Museum of Da ‘Woke Given my track record of ‘woke (witch 🤷🏻‍♀️👹🐉) he will be added too….. Telling me not to abort after saying racist shit….. That (anti-abortion stance) is enough alone to earn a ‘wokeing from me:   Well, he about to get aborted AND deported 👉🏻🇲🇽🔥🔥🔥🔥

Read more

Fruitbat Sends Emails EXPOSING That She Is Really In The Biz of Torturing and Killing Homeless Women

Just like I saw via my third eye…. And just as the Cuban shaman saw awhile back….   This is her and perhaps a dude she working with (if this her emails she a sick twisted son of a gun with multiple personalities – I recall one time while talking to her she projected the personality of a wounded child which is consistent of those who were victims of mk ultra). That said, I know it’s her ass cause the first message sent was directly after – at about 11pm when I saw her move her truck – something she

Read more